obsah
|
zápatí
Státní veterinární správa
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Řešení elektronické inventarizace majetku na Státní veterinární správě pomocí čárových kódů
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Řešení elektronické inventarizace majetku na Státní veterinární správě pomocí čárových kódů
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka řešení elektronické inventarizace majetku na Státní veterinární správě pomocí čárových kódů. Jedná se o dodávku nových nikdy nepoužitých čtecích zařízení čárového kódu (dále také „čtečky“), tiskáren čárových kódů umožňující termotransferový tisk (dále také „tiskárny“), včetně odpovídajícího software a funkce čteček a tiskáren pro provádění evidence a inventury majetku v hierarchické struktuře pracovišť, při zajištění plné kompatibility struktur záznamu a přenosu dat do PC se stávajícím Ekonomickým informačním systémem EIS MÚZO) ve verzi 3.002.0144 Enterprise a vyšší, včetně instalace na jednotlivých pracovištích.
Součástí předmětu veřejné zakázky je rovněž poskytování technické podpory čtecích zařízení čárového kódu a tiskáren čárových kódů včetně dodaného SW po dobu 3 let od plnění veřejné zakázky tak, aby tyto byly minimálně po dobu 3 let plně kompatibilní s Ekonomickým informačním systémem MÚZO zadavatele ve smyslu předchozího odstavce. Dodavatel je povinen po dobu trvání technické podpory v případě nutnosti aktualizovat dodaný SW do čtecích zařízení a tiskáren tak, aby tyto byly po dobu trvání technické podpory plně kompatibilní s Ekonomickým informačním systémem MÚZO a jeho případnými aktualizacemi.
Součásti dodávky je i veškerý spotřební materiál nutný pro zaevidování potřebného počtu položek a Zadavatel požaduje i úvodní prezenční zaškolení pro 15 pracovníků zadavatele.
Místo plnění:
Hlavní město Praha
Benešov
České Budějovice
Plzeň-jih
Karlovy Vary
Ústí nad Labem
Liberec
Hradec Králové
Pardubice
Jihlava
Brno-město
Olomouc
Zlín
Ostrava-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.svscr.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
30.09.2024 11:00
Datum zahájení:
10.09.2024 08:45
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Státní veterinární správa
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software