Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je závazek vybraného dodavatele poskytovat po dobu 48 měsíců od 1. 1. 2018 do 31. 12. 2021 pro zadavatele podporu systému e-spis, tj. originální podporu výrobce a další související služby.Jedná se o podporu systému e-spis hrazenou paušálem, která zahrnuje: řešení incidentů v systému e-spis, maintenance systému e-spis – tj. poskytování tzv. aktualizačních služeb, v rámci nichž jsou poskytovány i originální upgrades/updates systému e-spis a konzultační služby týkající se provozu a tzv. Rozvojových změn e-spis, včetně řešení problémů (incidentů), které jsou realizovány službou HelpDesk a HotLine. Dále se jedná o podporu systému e-spis hrazenou nad rámec paušálu, která zahrnuje doplňkové služby, mezi které patří především provádění softwarových úprav espis, tzv. Rozvojových změn.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.svscr.cz)
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
26.10.2017 15:18 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Pavel Karásek | Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace |