Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění Veřejné zakázky je zajištění komplexní technické podpory Odborného informačního systému Zadavatele. Z pohledu vykonávaných činností lze předmět plnění Veřejné zakázky rozdělit do dvou samostatných logických celků: Provozní podpora OIS SVS a Rozvoj OIS SVS.
Zajištění provozní podpory Odborného informačního systému Zadavatele se skládá především z níže uvedených skupin činností:
Zajištění 1. úrovně systémové podpory OIS (dále jen „HelpDesk“)
Zajištění 2. a 3. úrovně systémové podpory OIS (dále jen „Management incidentů“)
Zajištění služeb uživatelské podpory OIS (dále jen „HotLine“)
Zajištění služeb školení uživatelů a administrátorů OIS (dále jen „Školení“).
Zajištění rozvoje Odborného informačního systému Zadavatele se skládá především z níže uvedených činností:
Zajištění služeb budoucího rozvoje OIS (dále jen „Management změn“)
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Slezská 7/100
120 56 Praha 2