Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služby provozní aplikační podpory a rozvoje Odborného informačního systému zadavatele (dále též „OIS SVS“ nebo „OIS“) tak, aby byla zajištěna požadovaná funkčnost, dostupnost a naplnění dalších požadovaných provozních parametrů uvedeného informačního systému, včetně zajištění následného rozvoje, či úprav v souladu s potřebami zadavatele a legislativou České republiky a EU po dobu 48 měsíců.
Plnění veřejné zakázky zahrnuje tyto služby:
- Provozní podpora OIS SVS
a) Zajištění 1. úrovně systémové podpory OIS (HelpDesk)
b) Zajištění 2. a 3. úrovně systémové podpory OIS Management incidentů)
c) Zajištění služeb uživatelské podpory OIS (HotLine)
d) Poskytování služeb správy dokumentace (Dokumentace)
e) Pravidelná školení uživatelů OIS (Školení uživatelů)
- Rozvoj OIS SVS
a) Zajištění realizace změnových požadavků OIS SVS (Realizace změn OIS)
b) Analytická, konzultační a metodická podpora rozvoje OIS (Konzultace)
c) Zajištění služeb školení uživatelů a administrátorů OIS (Odborná školení)
Součástí plnění veřejné zakázky je rovněž:
- převzetí provozu a údržby OIS včetně provádění provozních úprav od stávajícího dodavatele. Lhůta pro převzetí je stanovena na jeden měsíc od nabytí účinnosti smlouvy na plnění veřejné zakázky,
- převzetí provozu a údržby OIS, přičemž veškeré úpravy a rozvoje OIS budou implementovány do současného řešení,
- management změn související s rozvojem OIS SVS.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.svscr.cz)